Why not?

Jakoś nie mam ostatnio nastroju do pisania. Nie wiem czy to te drastyczne różnice temperatur, czy problemy osobiste, czy to znowu te paskudne przędziory, czy może to, że jakiś wredny ślimak wyjada w foliaku co większe kwiaty :/ Miałam się relaksować w wakacje a wyszło jak zwykle...

To może fotki na poprawę nastroju, hmm... czemu nie?

 Mammillaria rekoi ssp.leptacantha f. aureispina perełka od Rejdena w końcu przekonała się do zmiany otoczenia i zaczęła rosnąć :)

Mammillaria longimamma ile jeszcze lat przyjdzie mi czekać na duże żółte kwiaty? Czekam "ledwie" 3, może jest jeszcze zbyt młoda?
Mammillaria elongata jak do tej pory moja rekordzistka - na kwiaty czekam już 4 rok.
Mammillaria carnea kolejna ślicznotka od Rejdena <3
Mammillaria hahniana moja pierwsza mamilarka mam ją już ok. 11 lat, nawet nie wiem kiedy nabrała tego słusznego do wieku wyglądu :) Dawniej myślałam, że małe mamilarie są super, bo można ich dużo mieć na małej powierzchni, ale niedawno zmieniłam zdanie - naprawdę super jest mieć dużo wielkich, starych mamilarii. Może wzrok mi się zaczął pogarszać i słabo widzę te małe hmm?
 Mammillaria rekoi ssp.leptacantha od Gagi ładnie wypuszcza korzonki, widziałam na własne oczy kiedy zaczepiła się za obiektyw od aparatu...

Komentarze

Popularne posty