Gdzie jest słonko? :(

W końcu nadeszły upragnione wakacje i mam więcej czasu, żeby posiedzieć "z nosem w doniczkach" i popatrzeć co tam się w tej mojej folii dzieje :D Niestety pogoda jest w kratkę i naprawdę dobrze rosną tylko chwasty - zarówno w gruncie jak i w moich kaktusowych/sukulentowych doniczkach stojących na wolnym powietrzu (liściastym i kaktusom "na kwarantannie", ale o tym temacie kiedy indziej). Z zielem w pojemnikach nie walczę, bo pomaga trochę moim roślinkom radzić sobie z nadmiarem wilgoci "w nogach". 

Mimo tej niesprzyjającej aury kilka mamilarek kwitnie a jeszcze kilka produkuje pączki, więc może sezon u mnie jest już coraz bliżej? 

Mammillaria aff. kunzeana
Mammillaria compressa ssp centralifera
Jest tak piękna, że nie mogę powstrzymać się przed wstawieniem kolejnego zdjęcia :)
Mammillaria aff. wildii. Z jakiegoś powodu jest to jeden z moich ukochanych kwiatów :)

Jak już wspominałam - nie mogłam się powstrzymać i trochę już pozmieniałam...

Komentarze

Popularne posty