The beauty & the difference 2

To hobby uczy cierpliwości i pokory dlatego trzymam się go najmocniej jak potrafię. Liczę, że będę potrafiła przenieść te doświadczenia na inne dziedziny życia. Czy to się w ogóle sprawdza? Myślę, że tak. Odkąd wciągnęła mnie hodowla kaktusów poprawiły się moje umiejętności planowania i gospodarowania przestrzenią. Jestem bardziej kreatywna i bez wątpienia wpływa to pozytywnie na chęć podejmowania nowych wyzwań. Nie wspominając o poprawieniu się zdolności manualnych - godziny oczyszczania korzeni i przesadzania jednak robią swoje. Ponadto nauczyłam się marzyć i realizować te marzenia a to wszystko przed 30-tką! Poza tym na prawdę nic mnie tak nie relaksuje po ciężkim dniu jak kilka chwil spędzonych z nosem w foliaku ;) 

Tak więc jeżeli ktoś z Was nie odnalazł swojej pasji - nie bójcie się szukać w każdym wieku, bo na prawdę warto. Jeżeli macie dzieci pomóżcie im odnaleźć własną pasję, to z pewnością wpłynie pozytywnie zarówno na ich rozwój, jak i całe późniejsze życie.

Nic nowego nie kwitnie, oprócz tych mamilarek, które pokazywałam na Facebook (niedługo tutaj również je wrzucę), więc na razie jeszcze różnice w cierniach ;)


Mammillaria rhodantha ssp fera-rubra
Mammillaria voburnensis
Mammillaria rekoi ssp leptacantha 
Mammillaria longimamma
Mammillaria schiedeana
Mammillaria camptotricha




Komentarze

Popularne posty