Rejden mamms by Mammillariafan

Dzień dobry! :D W najbliższym czasie pewnie często będę chwaliła się zdobycznymi mamilariami, bo nie tylko są bardzo piękne, ale również bardzo fotogeniczne. Czasem tylko słońca brak, ale staję na rzęsach żeby choć w połowie oddać ich urodę.

Nowe, odmienione oblicze zimowiska wzbogacone o część roślin od Rejdena. Reszta powędrowała na najwyższą półkę, która do rej pory była pusta. Niestety nie mam do niej dostępu z aparatem, bo musiała bym przynieść drabinę a i to niewiele by pomogło  ;D
Mammillaria sonorensis - zakochałam się w tych cierniach od pierwszego wejrzenia <3
Mammillaria karwinskiana dychotomiczna 1 z 2. Zawsze o takiej marzyłam, bo to mój pierwszy ukochany typ urody, ale moja jakoś nie chce się dzielić - może jest jeszcze zbyt młoda? 
Mammillaria polythele var. nudum kolejna wymarzona, będę miała z czym porównywać M. "Siuba" :D
Mammillaria spec. 2 jedna z najstarszych mamilarek. Wysiana ok. 10 lat przed tym jak kaktusy zaczęły chodzić mi po głowie!

 Mammillaria rhodantha ssp. fera-rubra - rude jest piękne! Kocham te słoneczne kolory cierni <3

Komentarze

  1. Piękności, czekam jak moje będą kwitnąc.
    Trzeba będzie dodać kilka fotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko pochwal się koniecznie (najlepiej podlinkuj) co Ci tam zakwitło!

      Usuń

Prześlij komentarz

Witaj! Co sądzisz o moim wpisie? O czym chcesz przeczytać, aby strona była jeszcze ciekawsza?

Popularne posty