List do św. Mikołaja - rok później

Swój list do św. Mikołaja - zwany na co dzień listą chciejstw przedstawiłam Wam rok temu. Jesteście ciekawi ile z moich marzeń spełniło się od tamtej pory?

M. amajacensis
M. apozolensis var. saltensis
M. barbata
syn. M. garessii

M. bella ML28 Taxco - zdobyłam mamilarkę o tym numerze, ale wygląda inaczej niż ta, na którą polowałam, więc poszukiwania trwają dalej ;)
M. beneckeii
M. bocasana cv. FRED
M. crucigera
M. deherdtiana
M. discolor v. longispina
M. dixanthocentron
M. duoformis
(syn. M. claviformis) - Rep1462 - GK 8841-96
M. duoformis var. xuchiapensis REP 1677
M. duoformis
M. eriacantha
M. erythrocalix reffered to M. duoformis
M. flavicentra ML194 - zdobyłam tą mamilarkę z innym numerem, wygląda zupełnie inaczej, więc nadal pozostaje na liście :)
M. flavovirens
M. formosa ssp. pseudocrucigera
M. hernandezii
M. herrerae fma. albiflora
M. herrerae
M. huitzilopochtli var. niduliformis
L1495 (różne formy stanowiskowe)
M. krameri syn. M. bucareliensis
M. krassuckae referred to M. rekoi ssp. rekoi
M. lewisiana
M. luethyi
M. madame marnier
M. melanocentra ssp. linaresensis
M. mieheana
M. napina
M. neopalmeri
M. perezdelarosae ssp. andersoniana - trafiła do mnie M. perezdelarosae ssp. perezdelarosae na andersonianę muszę jeszcze poczekać.
M. rekoi ssp. leptacantha fma lutea ? - dostałam 2 M. leptacantha czas pokarze czy któraś zakwitnie na żółto :)
M. rhodantha ssp. pringlei 
M. rhodantha ssp. fuscata Rog476
M. saboae ssp roczekii
M. saboae ssp. goldii
M. sanchez-mejoradae
M. shumannii
M. sphaerica
M. spinosissima cv Super Red
M. spinosissima cv. Un Pico
M. tesopacensis var. papasquiarensis
M. theresae fma albiflora
M. theresae

M. toluca - w tym roku trafiły do mnie 2 jej kuzynki - M. sp. Jaroslav Śuba i M. polythele fma nuda, więc szczęście jest blisko :)
M. wrightii ssp. wilcoxii Lau1079
M. zuccariniana

Post miał ukazać się 6 grudnia, ale ja nie dopilnowałam a autododawanie zastrajkowało. Wciąż jesteśmy w okresie przedświątecznym, więc myślę, że św. Mikołaj wciąż gdzieś tutaj grasuje ;)

Komentarze

Popularne posty