Mammillaria pod gołym niebem - tego się nie spodziewałam! (galeria)

Na początku mojego zauroczenia kaktusami marzyłam o idealnych kaktusach, w idealnych doniczkach, równiutko obsypanych kamyczkami i ustawionych w idealnych rządkach w pięknej szklarni... A wyszło jak zwykle 🤣

Kiedy ja myślę, że hoduję kaktusy

Kiedy pająk myśli, że hoduje kaktusy
Kiedy ślimak myśli, że hoduje kaktusy dla swoich ulubionych kwiatów…
... i ma zagwarantowane mieszkanie 
Kiedy mrówki myślą, że hodują kaktusy z wyżywieniem...
… i zakwaterowaniem
Kiedy gołębie myślą, że hodują kaktusy żeby było gdzie posiedzieć (po pierwszym posiedzeniu zmieniają zdanie)
W tym czasie kaktusy sobie rosną i robią to dobrze. Co druga doniczka wyglądała w tym roku podobnie mimo, że były przesadzane rok temu.

Ale serio czyje to są dzieci? 😱






Poddałam się regułom jakimi rządzi się przyroda i nie żałuję.  Pogodziłam się nawet z tym, że przed zimowaniem mam duuużooo pracy z wycieraniem doniczek, ale serio mrówki jak można mi tak sabotować kolekcję?!

Komentarze

Prześlij komentarz

Witaj! Co sądzisz o moim wpisie? O czym chcesz przeczytać, aby strona była jeszcze ciekawsza?

Popularne posty